Cumartesi, Mayıs 14, 2011

bugün 15 mayıs pazar 2011

sevgili günlük bugün 15 mayıs değil, kandırdım seni...yarın 15 mayıs...

önemli bir gün, yıllardır kimileri doğdu kimileri öldü bu tarihte elbet... bir şeyler yıkıldı, bir şeyler kuruldu belki... hatta belki sadece güneşli bir pazartesiydi, ve sendromsuz başladık iş gününe...

güneşler doğar, güneşler batar...ama insanlar uyumaz bazen düşünür...
ne güzel insanlardır onlar be, sadece düşünmez uygularlar da... gerçi bi dakika bazıları da pek güzel olmayabilir o insanların, başlı başına düşünmek iyi bir şey olmayabilir... -alarm:konudan uzaklaşıyorsun -tamam...

eylem zamanı güzel insanlar...
birlik zamanı, bağımsız düşünme ve hareket etme zamanı...
neyden bağımsız?
şimdiye kadar oluşturduğumuz ve biz dediğimiz; inanç, duygu, düşünce olarak etiketlediğimiz, "diğerleri ve ben"i oluşturan tüm ayrımlarımızı unutun, bunlara karşı bağımsızlığınızı ilan edin ve aynılığımızı düşünün, hatırlayın...

yolda yürürken omzuna çarpan ve senin delicesine sinir olduğun insanla senin aslında aynı olduğunu hatırla... çok susadığında, "su isteyen var mı arkadaşlar" diye sorup sana bir bardak su veren çalışma arkadaşın var ya, o da sensin aslında...

tüm 'benzemezliğimizle', 'özgünlüğümüzle' ne kadar komik olduğumuzu ve aslında milyarlarca farklı ama aynı insan olduğumuzu hatırlayın...

özledim lan sizi, hadi gelin taksim'de beraber yürüyelim...
köşe başında saat ondörtte... çok beklemem yürürüm he

konu internet sansürü, ama ne önemi var konu o,bu,şu... dedim ya ben sizi özledim...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

cok sey ogrendim