Salı, Mart 30, 2010

konsantre...

birşeyi okurken, özellikle dergi/gazete yazılarında öyle zor konsantre oluyorum ki... gözlerim satırlarda kayarken başlıyor alttan alttan dalgalanma. düşüncelerimi mi düşüneyim, okuduğumu mu düşüneyim ayrımında, sar başa bir daha oku yapıyorum... o gün ofiste neler olmuştu, nasıl da rezil oldum çocuğa, yarın ne giysem gibi dünyeviliklerden başka bir de şöyle oluyor...

okuduğum şey ne demek istiyor anladım mı, yoksa anlattığını düşündüğüm şey mi zannettim... aman okumiyim boşver... peki bunları sonra kullanacak mıyım... kullanıp kullanmayacağıma göre mi okuyacağım... bunları düşünme de oku... okuyorum zaten... okuyosun ama aklın beyninde... tamam başa dönüyorum o zaman... bi dakka bunu okumayı gerçekten istiyor muyum, yoksa hani ne biliyim... daha neden bahsettiğini anlayacak kadar okumadın ki... bak kaç satır gitti yine, hadi satır başı yap...

1 yorum:

nox dedi ki...

peki biri sana o gazete dergileri okusa, o zamanda beyninde aynı düşünceler-farklı konularda- geçiyor mu?yada yazarken...

bazı diyorum kendime ; okumayı unuttum; bu kelimeleri okurken dilinin üzerine konan kelebeği (iç ses cümleyi düzelt diyor yazarken)..bu kelimeleri okurken ne düşünüyorsun..."ne düşünüyorsun" kısmını yazmadan önce duraksama oldu,af ola..

ha, kelebek0limon vişneli dondurma
not:'tir olup 'ot olmak istiyorum, yok olmak, hatalar,kabalıklar,insani duygularımla bazı sinir katsayısı artmış çekilmez bir hal alıyorum kendime,çevreme...