Çarşamba, Aralık 27, 2006

kimin işi daha zor..

çözemedim..çok ciddi bir sorun.. etraf çıtır kaynıyor,bu durumda erkeklerin işi zor yani.. peki kadınların işi... sevgilisi olanların mı daha zor, olmayanların mı, onu da bulamadım..
neden herşey daha kolay olamıyor insan ilişkilerinde... defteri kebirden ekber defterlerde tutulan hesaplar olmasaydı.. zati,yaşamın gerektirerek getirdiklerinin dışında böyle kaygılarla uğraşıp yorulmayaydık.. ya bak cidden sölüyorum, dalga geçerek yazmaya başladım,ama ciddileşti gidişat.. valla yoruldum ya... pılımı pırtımı da bırakıp gitcem yine- mekanen değil mecazen....

7 yorum:

Erman Sinan dedi ki...

Hani bir deyis vardir:
"Ne seninle oluyor, ne de sensiz"
Sevgili durumu oyle!
NE onlarla oluyor ne onlarsiz.
Etraf citir, dusuk bel pantolon, Dolce&Gabbana ve Diesel tutkunu kizlarla dolu ve evet bende yeri gelip donup bakiyorum onlara...
Kimin isi mi zor?
Kimsenin...
Sorun onlar veya baskalari degil, sorun biziz!
Klise bir MaTRiX klasigi ama:
"Sorun secim"
Secim sizin...
Marka giyinen, kisiliksiz benlik mi?
Sise dibi gozluk takan harika kisilik mi?

phoenixia dedi ki...

allah iyiliğini versin emi... nasıl da sınıflandırdın hemen.. :))çıtırdan kastım,marka giyinen ama kafası basmayan kişi değildi.. hem çıtır,hem de kafası çatır çatırlar da var...
klasik olacak ama genç neslin cazibesi ve "elde tutma" ile bağlantılı, kafamdan esip geçen bi rüzgardı diyelim..

peki..kişiliği ve zevkleri bakımından seninle tam da uyum içinde olan biri var, hayatında.. iyisiniz de..
durum-bu kişi sevgilin
soru-madem böle güzel bi çiftsiniz, neden gözler dışarıda...
(kadın için de,erkek için de)
seçimler,her an var..sonsuz mu peki..

-cevap için sormadım..;)

thelunatic dedi ki...

çıtır çok genç oluyor.

Erman Sinan dedi ki...

Senin sordugunun cevabi insanoglunun en buyuk yaratilis hatalarindan degil midir?

neden tek duze kiyafet rengi almayiz? Neden modacilar vardir? neden bu kadar corap degistiririz?
Hijyen gibi belirli ozelliklerin disindaki en buyuk neden senin sordugun soru ile ayni cevabi verir:
Doyumsuzluk...

Bir insan evlenmeye karar verdiginde, hayatindaki bazi seyleri yapmama karari alir aslinda. Kendinden odun verir.
Fedakarliktir bunun adi.
Feda ettigi aslinda doyumsuzlugudur ve cogu insan bunu "ozgurluk" olarak adlandirirlar.
Bana gore mi?
Bana her yol Paris ;)

phoenixia dedi ki...

hilton olan dimi..ehehehe...

yaradılış hatası..ı ıhh..öyle düşünmüyorum.. düşündüklerimi sölemicem ama..hehe..

phoenixia dedi ki...

lunatiğim canım, oradaki amadan hareketle..listeden çizdim, çok genç istemiyoruz,tamam..:)

yok dedi ki...

Çok derin bir sosyal yaraya parmak basmıssın sevgiciğim=)

Şimdi şöyle. Yeni nesil farklılaşmaya çalışırken maalesef kendini taklit eden bir hal almaya başladı. Farklılaşmanın en belirgin özelliklerinden biri olan moda olgusu ise her markada aynı şekilde oluşmaya, benzer ürünlere farklı tasarımlar ortaya çıkmaya başladı.
Saç kesimleri benzer, aksesuarlar benzer olmaya başladı ve dış görünümdeki farklılıklar büyük çoğunlukla ortadan kalktı.
İlk görüş denilen dakikalarda dış görünüş önemli olduğundan ve maalesef herkes aynı olduğundan dolayı insanların seçim standartları şaşmaya başladı. Kadınların ihtiyaç duydugu ''beğenilme'' hissi yeteri kadar erkekler tarafından karşılanamayınca zannediyorum bu yüzden daha da düşük pantalonlar, daha da mini etekler ortaya çıktı.

Bunun diğer yönü ise erkeklerde kısıtlı olan giyim profili yüzünden erkekler kızlardan daha fazla kendilerini taklit eder oldular. Her kesin kapşonlu s-shirt giymesi, bol pantolon giymesi vs...
Hal böyle olunca erkekler biraz daha ilgi çekebilmek için araba işine merak sardılar. Parası olan biraz daha kendini ifade etme, dikkat çekme şansı bulurken parası olmayan ise gözden düşmeye başladı. Her kız için söylemiyorum ama çoğu kız bu durumda yanlış tercihler yapmaya başladı ve ayrılıklar, ilişkilerdeki yozlaşma aldı başını gitti.

Bambaşka bir yaraya daha parmak basmak istiyorum. Dünya'da her geçen gün erkek nüfusu azalırken nedir bu Türkiye'deki kızların nazları ya. Burunlar 25 karış havada, kendilerini bulunmaz hint kumaşı ya da her yıl seçilen hindistan güzellik kraliçesi zannediyorlar.

Çok dertliyiz çok. ( Ben az dertliyim =) )