Pazartesi, Aralık 17, 2012

hiç huyum değildir..

ne bileceksin, huyum mu değil mi? ben bile bilmiyorum.
yerde debelenen bir böcek görsen ne yaparsın diye sorsan mesela, sor hadi... tek ve kesin cevabım şu olur diyemem.
ya bir süre debelenmesini izler kendine gelir gibi olduğunda korkar uygun bir cisimle şaplatabilirim, ya görmezden gelir işime bakarım ya da üzerime zıplamayacağına emin olacağım bir şekilde balkona falan taşırım. ya da başka bir şey.
yüzdeliksel olarak huyum olmadığını tahmin ettiğim bir şey var. meselenin aslı o. şimdi ben bir şeyi kafaya koyduysam -ki bunlar ıvırzıvır şeylerdir, öyle kariyerdi, eğitimdi falan değil- illa yaparım. birine beklenmedik zamanda hediye almak da bunlardan biri, o hediye alındı mı mutlaka verilir. işte bir ilk olarak, ilk defa diyorum bak, birine aldığım bir şeyi ona vermedim, vermekten vazgeçtim. çöpe atacaktım ona da kıyamadım. bir yerlerde unutulmuş eşya muamelesi yapayım dedim, unutamadım. şimdi çekmecemde duruyor, en iyisi yanlış yorumlamayacağına emin olduğum yakın arkadaşlarımdan birine vereyim diyorum.
huyum değil bence de, evet.

Hiç yorum yok: