Salı, Aralık 11, 2012

bak bugün salı

inanmazsın bugün salıymış, ben de inanmadım. ben inanmadığımda salı değildi gerçi, ama ben salı sanmıştım, zira pazartesiymiş. gerçi bana sorsan bugün ne pazartesi, ne salı koca bir haftaydı tam.
dün sınavın nasıl geçti dediğimde farkettim, dün pazardı ve sınav bugündü. yarın da sınav varmış. ne farkediyor ki, ha dün ha bugün ha yarın. onun sınavı var benim işim, birbirinin aynı günler.
kitapların arasına neden ayraç koyuyorsak günlerin arasına da koymalıyız. yoksa karıştırıyorum böyle kaçıncı sayfamda kaldığımı. yok yok öyle değil, biliyorum ne dediğini, diyorsun ki; defter bu sen yazıyorsun, hayır tastamam kitap bu. öyle kötü davranıyorum ki ona, benden başkası da okuyamayacak.

şans vermeyeceğim durumlar için şans bekliyorum, ha ha ha.

sorun o değil, aslında sorun değil yani.


Hiç yorum yok: