Pazartesi, Kasım 26, 2007

(parantez)

geçen cuma doğumgünümdü.. benim doğum günlerim genelde benbaşıma geçer.. seyrek olarak da kuzenlerle taxim'de bi kafeye falan gideriz, maksat beraber olmak niyetiyle.. ama bu sene değişik olsun istedim.. bi çeşit miyad ne de olsa diye-eheh.. ve hep yapmak istediğim birşeyi doğumgünüme uyguladım.. hayatıma şimdiye kadar girmiş ve kalmış olan, benim yanında bulunmaktan keyif aldığım, yanındayken kendimi kendim gibi hissettiğim, herhangi bi maskeye ihtiyaç duymadığım, çok sevdiklerimi biraraya topladım-toplamaya çalıştım.. gelemeyenler de oldu tabi.. sağolsunlar, birşekilde varlıklarını hissettirdiler ama... sabah beri gelen telefonlar, sürprizler de hazırlamıştı gerçi beni bu mutlu akşama...
velhasılı, çokça şımardığım, mutlu olduğum.. ve uzun süreden beridir yaşadığım andan keyif aldığım nadir zamanlardan birini geçirdim...

ben olabilme fırsatını veren herkese teşekkür ederim..

2 yorum:

Sindar dedi ki...

sen yorum sevmiyordun değil mi :)) ama anlatmam lazım :)))
ya bu hayat çığrından çıktı artık. İzindeyken, bundan bir ay önce galiba, evet evet bayram sırası, evde can sıkıntısından bu blog işi ile eğleneyim dedim. Sonra işe döndüm, işte herşey arap saçına döndü, beni mi yollayacaklar yoksa paçayı sıyıracak mıyız belli değil, o aradan bugüne binbir şey oldu. Film seyrediyor gibiyim. Hani filmi seyrederken hoşlanmadığın şekilde gelişir ya bir şeyler, tüh dersin ben olsam böyle olmazdı dersin. Dediğinle kalırsın. İşte benimle hayatım arasındaki ilişki de aynı böyle. Bir başkası yaşıyor sanki. Sana anlatacağım şeyleri kafama not alıyorum, üzerine zaman kapanıyor.Sonra onun üzerine birşey daha not alıyorum. Onun da üzerine zaman. Derken kar kalınlığı 10 metre. Ben karları kürekle atmaya çalışırken birisi araya bir iş daha sokuşturuyor. Bir elimde kürek, bir elimde kafama not almak için kullandığım kalem. Öylece kalakalıyorum, ne oluyor böyle, ben en son ne yapıyordum diye :))Özledim seni :)İyi varsın canım :)) Misafirlik kısa olsun müsadenizi rica edeyim :))

phoenixia dedi ki...

ehehe..yok canım, alıştım artık.. hatta seviyorum..:)
hem sen yazacaksın da ben sevmeyeceğim..peeh!..:))
bu aralar yine birşeyler oluyor kainatta sanırım, benim dünyamda da bi tuhaflık var.. eheheh kendimizi de nasıl merkezine koydum yalnız..
"görev tamamlandı görev tamamlandı" falan yazacak biyerlerimde ve görüntüm bi anda yok olacak diye bekliyorum gibi...:)
dün kafamdan geçen şuydu.. akreplerin ateş çemberi içindeyken kendilerini soktukları hakkındaki sözler doğruysa, akrep oluversem hemencik dedim..
yine gel..;)