Cumartesi, Ocak 01, 2011

ses

mucize deyince kocaman bir şey beklediğimizden kesmiyor bizi ufakları...

farkında olmadan yaptığımız gözlemin farkına vardığımız zamanki mutluluğu mucize değil midir?

tüm algılarımız uyku halinde zannederken duyduğumuz ses ve o sesin yaşattıkları...

bence mucize, hayatı oluşturan ve aslen farkında olmadığımız tüm anlar işte...

farkına varabilme yetisi diliyorum hepimiz için...

***

yeni yılla ilgili bir şeyler söylemem gerekiyormuş gibi hissediyorum...
yeni yıl bir kişi olsaydı eğer, ona şunları söylemek isterdim...
2011 seni kimse sevmiyor ya-öyle duydum şu ana kadar- ben seviyorum...
ve bu kez, kimsenin sevmediğini sevmek için değil, içimden geldiği için...

3 yorum:

dereotundannefretederim dedi ki...

evet ya o anki mutuluğa ben de bayılıyorum. ama şey değil bu yani, oof hemen yazayım bunu herkes görsün mutluluğu değil. öyle değil valla. bak yemin ederim öyle değil :)

gerçi zaman sonra bazı farkındalıklar üzüyor ama olsun, bardak hep dolu di mi!

phoenixia dedi ki...

ahah yok yok,evet, öyle olanından değil kesinlikle.

bazıları=iş işten geçmiş farkındalıkları :)
evet...ama en azından bardak var

nox dedi ki...

farkına varabilme yetisi diliyorum hepimiz için...
buna "farkına varılır"
sağlıcakala mutlu kal
not:dewinim mavibeyaz mavi pervane; bin isim ve aynı şey..
şeyden kastım kişi, ot,ufo,hiç,su,hayat,yürek vs