Cuma, Aralık 17, 2010

ferrari'nin dayanılmaz hafifliği

dün bol yağmur ve çok trafik vardı...
ben şanslıydım ve gideceğim yer için metroyu kullanacaktım. ıkış tıkış trafikte yanından geçtiğim ferrari'nin şoförü camını açıp " çok yağmur var dilerseniz bırakayım sizi de" dedi.
ahahah! afallamak mı, ne arar la bende afallamak, hem böyle birşeyin bana teklif edilmesi anormal derecede normal birşey. neyse ezber komutları açıp ;
"teşekkür ederim ama ferrari bile olsa bu trafikte metroya binmek en mantıklısı ve maalesef mantıklı biriyim" dedim. karizmaya bak ya,piiiüüü...
ne o cümle uzun mu geldi, niye şaşırdın, denmez mi öyle...
ama adam boş durur mu? (fıkra havasına bürüdüm)
durmadı...
elini beline götürüp silahını bana doğrulttu ve "ben kimim biliyor musun uleyn, kimse bana ukelalık yapamaz" deyip dan! diye beynime sıktı, evet bu satırları size öte yandan yazıyorum. ve biliyor musun beynime sıkmasaydı ne derdim... "bilmiyorum ama bilmemem değil öğretmemen ayıp" derdim,bunu yapardım evet. o zaman garantilerdim pekmez akmasını.
neyse...
adam boş durmadı kısmında kalmıştık...
"aslında doğru diyorsun, o halde ferrarimi garaja götürmen karşılığında sana 500tl vereyim ve ben böylelikle metroya bineyim" dedi. vay vay vay hırboya bak dedim içimden...

ya neden konuşmaların uzun olduğunu düşünüyosun sürekli, neden?
korna sesleri mi duymak istiyorsun arada mesela, nedir yani?
yok ama korna, trafik akmıyor ki zaman akıyor sadece.

bi an "bak beyim, ben basit bi..." diye cümleye başlayasım gelmedi de değil,valla. ama adama bakıp "çok şükür ki sen benden daha mantıklısın" dedim ve teklifi kabul ettim. herkesin bir fiyatı olduğu doğruymuş diye geçti aklımdan, kalbim sıkıştı, dalağım şişti, ne de olsa yokuş çıkmıştım az biraz.

500tl'yi aldım, ferrari'nin koltuğuna kuruldum, o ne keyifti ya...off... ve ilk gaz hareketinde öndeki araca çarptım.
hikaye bitti.
korna mı? evet artık bolca çalıyor.

......

yolda yürürken kafanızda kurguladığınız şeyin enerjisi ve heyecanına göre adımlarınızdaki temponun değiştiğini biliyor mıydınız?




istanbul için çözüm olabilir evet, kesin >>

2 yorum:

dereotundannefretederim dedi ki...

HERKESİN BİR FİYATI YOKTUR!!!1!!

yolda yürürken klipler çekiyorum etrafa bakarak, en çok merdiven inerken falan slowmotion yapıyorum.

öylesine...

phoenixia dedi ki...

hele olaylara sinirlendiğimde ve birşey yapamadığımda...

sen bir de adamı gör, oluyor :))